vrijdag 24 april 2009

Zomerse dag vol kansen

Het was echt een heerlijke dag. Een dag, waardoor ik alle vertrouwen erin heb, dat ik snel weer mezelf kan worden. Ondanks alle belevenissen van de laatste tijd.

Ik heb me eerst heerlijk verslapen. Zowaar niet wakker geworden door de keukenverbouwing van Marieke achter ons en heerlijk ontspannen geslapen.

De tennistraining ging ook lekker. We waren maar met 2 mensen en dan train je toch feller. Geen tijd om te praten, gewoon door en door en door. Met dat heerlijke weer erbij, was dat gewoon oprecht genieten.

Helaas had ook nu mijn trainingsmaatje weer geen tijd om iets te drinken, maar dat doe ik dan wel zelf. Toen kwam Huib langs en we hebben over zijn zakelijke plannen en mijn toekomstplannen gesproken. Bleken allebei op Linkedin te zitten en hebben genoten van ons gesprek en de zon.

Daarna even thuis mijn mail gedaan, gedouchet en toen via de bakker met Martin naar Loosdrecht gegaan. We wisten dat we ook wel iets moesten werken daar, maar we hebben ook heerlijk in de zon gezeten en gegeten. Wat is dat toch een lekker plekje en wat kom je daar toch tot rust.

Klaas kwam nog even langs kanoën. Fantastisch als je 2de helft 70 toch zo in staat bent om te blijven leven en genieten.

Thuis heb ik de was maar weer eens aangezet. Het journaal en netwerk hadden voldoende nieuws om na te denken. Ook over mijn toekomst. Ik wil daar graag een sociaal element in leggen. Op de Intermediair site, die niet lekker werkte, kwam ik al een paar zaken tegen. Daar moet ik eens even op verder kauwen. Ik zal ook als ik iets beter weet wat ik wil mijn cv hier en daar publiceren. Dat helpt ook vast. Eerst moet ik het zelf helderder hebben.

Tussendoor nog aan mijn afscheid gewerkt.

De krant heeft nog gebeld voor een stukje over het wethouderschap, maar ik denk dat ik die beker aan mij voorbij laat gaan.

Had ook nog een mailtje uit van iemand van onze 2de kamerfracie......... doet toch altijd weer goed en het helpt ook mijn eigen gedachten scherpen.

Ga zo afronden en voetbal kijken (en de was ophangen). Time flies when you're having fun. :-))

Geen opmerkingen: