dinsdag 21 april 2009

Vreemd gevoel

Ik was vandaag even terug
op de plaats die ik zelf verkies te verlaten
bij het werk, dat ik niet langer wil doen
bij een aantal mensen met wie ik wel graag verder wil praten

Ik was vandaag even terug
in een sfeer die dichtbij mij niet bij mij hoort
terwijl de hele atmosfeer mij zeer bekend is
is er teveel dat mijn nodige basis evenwicht verstoort

Ik was vandaag even terug
bij al die onderwerpen waar mijn hart ligt
waar ik met hart en ziel verder aan wil
en toch sla ik zelf dit boek dicht

Ik was vandaag even terug
de tranen lopen nu over mijn wangen naar omlaag
mijn hoofd spat bijna uiteen
ik was zo stoer vandaag

Ik was vandaag even terug
bij dat wat ik met hart en ziel begon een half jaar terug
waarvan ik nu weet, ik stop er mee
wat gaan veranderingen soms vlug

Ik was vandaag even terug
en moet er nog een paar keer heen
ik kan het, ik moet het achter me laten
dat is mijn stap, van mij alleen.

Geen opmerkingen: