donderdag 16 april 2009

Up to date Vrouwen power

De afgelopen dagen ben ik me meer dan eerst weer bewust van teneerste de kracht van vrouwen, en van mezelf, en ten tweede van het feit dat die kracht nog heel laang nodig is. Hoe dit te doen? Juist met het juiste relativeringsvermogen, met verbondenheid en met humor.

Op de linkedin (www.linkedin.com) kwam ik zojuist een leuke nieuwe groep tegen: FemaleFactor: http://www.linkedin.com/groups?about=&gid=1085467

FemaleFactor is een netwerk voor de 360 graden vrouw. Een vrouw met diverse talenten, ambities en passies. Een vrouw die vriendin, collega, moeder en kunstenares tegelijk is. FemaleFactor gelooft in de kracht van vrouwen en draagt dit uit via haar online en offline podia. Daarom creëren we ruimte waar vrouwen elkaar kunnen inspireren: de eigen ambities en talenten ontdekken, dit delen met anderen, vervolgens omzetten in actie en genieten van de resultaten. Dit alles op een innovatieve manier; open, vooruitstrevend en met een knipoog. Het netwerk bestaat uit een community website en events. Aanmelden kan gratis via de website

http://www.femalefactor.nl/

Ik ga hem privé ook proberen en ervaren. Als we dan toch nnog jaren meer power nodig hebben dan we, of in ieder geval ik, dachten, laten we die dan leuk oppakken!

Geen opmerkingen: