maandag 4 mei 2009

Afstand, energie, toekomst en buiten leven

De afgelopen week heb ik wat afstand genomen van alles waar ik mee bezig was. Dit heeft me wel rust gegeven. Als ik nu in Loosdrecht ben, voel ik me aardig Kerensa. Eenmaal thuis is het toch lastiger om de stress van me af te houden.

Komt ook doordat ik net weer een site bezocht had, waar je dan weer dingen leest, die ik liever maar niet lees. Het moet nog even. Volgende week woensdagavond zal het wel wat beter met me gaan.

Dit is een groot leerproces, dat reuze vermoeiend is, maar wel vormend.

Het is ook goed om te merken, dat ik al zo vaak iets heb meegemaakt. Daar kun je dan op terug vallen. Je weet al dat het werkt en dan geeft die terugval een snellere currerende werking.

Ik zit ook boordevol energie om weer van start te gaan.

Nu ga ik na een ochtend spullen ophalen in Loosdrecht, bellen met mijn plotseling weduwgeworden tante, de was, de was, mijn mail, de uitnodigingen lijst etc etc eten en dan de geldzaken verder doen.

Geen opmerkingen: