woensdag 15 april 2009

Ontstuiteren

Het was een vreemde dag. Eerst moet ik alles rond het persbericht en de brief naar de burgemeester organiseren. Daarna stond de telefoon roodgloeiend en zat ik op de sites de reacties op mijn vertrek te volgen.
Zowel op mijn mail als op de sites, zijn de reacties voor mij mild en zelfs wel aardig.
Het doet me ook nog steeds verdriet, dat dit de beste oplossing is. De combinatie van de vorm van dualisme in mijn gemeente met de politieke cultuur in deze plaats, maken het werken onmogelijk.

Het is een erg verwarrende tijd. Het was prachtig weer, maar ik heb er maar even van genoten. De onrust is mij is groot. Aan de ene kant wil gewoon weer aan het werk en aan de andere kant weet ik dat ik geduld moet hebben en rust moet nemen.

Het zal wel gaan.

Geen opmerkingen: