woensdag 6 mei 2009

Mantelzorg

Heb mijn goede daad weer gedaan vanochtend!

Mijn moeder moest in het ziekenhuis een slikfoto maken, zodat er beter zicht is op de uitstulping in haar slokdarm. Ik was dus al om 8 uur op pad gegaan, zodat ik 3 over half 0 bij haar was en we keurig om 9.15 op de röntgenafdeling present waren.

Ma was snel aan de beurt en het onderzoek viel haar zelfs wat mee. We hebben toen even wat gedronken en gegeten in het ziekenhuis en zijn toen weer naar Weesp gereden.

Daar wilden we net aan een kopje thee gaan, toen we bedachten dat we vergeten waren om een pasfoto voor mijn moeders ID te laten maken. tegenwoordig is er nog maar 1 fotograaf in Weesp die pasfotoos maakt en die zit voor mijn moeder niet op loopafstand.

De pasfoto moest zonder bril. Dat gaf wat gemor, maar leverde een aardige foto op. Ja je kunt nog zien, dat ze een paar weken geleden gevallen is (tia?), waardoor haar linkeroog nog wat blauwe onderschaduw kent.

Nu we toch zo bezig waren, zijn me maar direct naar het stadskantoor gegaan. Daar moesten we even wachten, maar .............. volgende week is denieuwe ID klaar. Dat moet ook wel, want de oude is inmiddels verlopen.

De hele tijd de auto in en uit was een kluif voor ma, maar het zit er weer op!

Geen opmerkingen: