zaterdag 30 mei 2009

Melding: twee wildplakkers bij het station NS

Zojuist was ik in de Karwei en daar zag ik een vrouw, die ik even niet kon plaatsen. Later wist ik het weer. De moeder van een meisje bij Jelle van de Basisschool. Die moeder is net als ik gescheiden en opnieuw begonnen. Dus dan biedt de man ook geen hulp bij de herkenning.

Haar ex, had ooit als agent de melding, dat er midden jaren 80 2 wildplakkers bij station NS waren gesignaleerd. Dus de politie ging er 2 man sterk op af..........

Het was mijn vader, toen 64-65 jaar, met een van zijn vakbondvrienden, die daar illegaal aan het plakken waren...... Daar hebben die agenten toen heel vreemd van opgekeken.

Ik was het verhaal alweer kwijt, maar doordat ik, later, haar herkende, kwam dit prachtige verhaal ook weer boven.

Geen opmerkingen: