vrijdag 8 mei 2009

De man met de hamer

Gisteren heb ik via de site gelezen, wie mijn beoogd opvolger is. Dat is niet leuk, als ze je niet bellen, maar zo werkt het. Dat denk ik dan wel, maar dat voel ik niet. Ik heb het de man ook nog afgeraden, maar ja mannen zijn vaak gestreeld als ze gevraagd worden en "onze" andere mannen zullen ook wel bijgedragen hebben aan de 'zwaarte" van mijn mening.

Dat moet ik dan loslaten. Dat is lastig, maar ..... dat gaat wel lukken!

Ik voel me nu alleen leeg, diep leeg en eigenlijk heel ongelukkig. Ik wist wel dat dit zou komen, maar daarmee is het nog niet leuk. Aan de andere kant: nu het er is kan ik er doorheen en daarna weer achter me laten.

Heeeeerlijk lijkt me dat. Rust in mijn leven en mijn hoofd, maar wel met passie en plezier.

Ga zo maar ff douchen, heb net tennistraining gehad, en dan me voorbereiden op de boekhouder ivm eigen zaak. Helpt vast :-))

Geen opmerkingen: