vrijdag 28 maart 2008

My deepest intent

Begin maart was ik in de buurt van Parijs op een aansprekende leiderschapstraining. Die zorgt ervoor, dat ik me inderdaad steeds meer bewust ben van mezelf en vele zaken, maar dat dwingt me ook tot keuzes die altijd weer meerdere kanten hebben.
Aan het einde van de dagen heb ik mijn deepest intent uitgesproken: to keep the courage to use and develop all the opportunities in myself for myself and all the others around me (this means a large scale of people in the world)
Daar sta ik nog 700% achter. Maar ................ dan moet ik er wat mee doen.
Deze week heb ik griep. De eerste drie dagen had ik het alleen. Daarna had Martin het ook. Het is een echte griep. Dus de eerste dagen had Martin in mijn ogen alle kansen om mij eens lekker te vertroetelen, zoals ik hem dat in de afgelopen jaren heel dikwijls heb (moeten) doen. Ik moet zeggen, het was een teleurstellende ervaring. Als ik die echt tot mij door durf te laten dringen, dan moet ik hier gewoon een einde aan mijn relatie maken. Voor mij is een relatie zonder zoenen, knuffelen, praten en passie geen relatie, ondanks alle andere goede dingen die de relatie biedt.
Het is minder lastig dan de vorige keer, wij hebben geen kind samen. Wel lastig, want Jelle vind het moeilijker dan ik dacht toen ik er iets kleins over losliet. Ik heb Erik alvast ingelicht. Maar het kan nog ff duren. Ik zie het wel even.
Van binnen heb ik besloten. Ik zal een nieuw leven starten. Daar heb ik zin in.

Geen opmerkingen: