zondag 28 december 2008

Trouw

Een aantal jaren geleden ging ons regionale dagblad naar de ochtend. Dat gaf een probleempje. Dan kwam al mijn Trouw.
Mijn leven was druk en door mijn lokale, politieke activiteiten moet ik wel het regionale dagblad lezen. Dus ging, met pijn in het hart, de Trouw eruit.
Vorige week zaterdag had ik weer een Trouw. (Bij mijn nieuwe taak past dit ook zo goed en hoort het kranten lezen) Ik was zo blij ermee, dat ik direct belde voor een jaarabonnement. Het meisje aan de telefoon op de vroege zaterdag wist niet wat ze meemaakte. Dat was nog eens een ander geluid, dan de telefoontjes van die ochtend.
Nu heb ik hem weer!
Goed, de eerste ochtend heb ik er om moeten bellen, want hij kwam niet vanzelf. Maar .... het lezen is weer heerlijk.
Zo mooi over sport, politiek, het leven, de economie en nog altijd NORMAAL over vrouwen.

Blij met Trouw!

Geen opmerkingen: