zondag 28 december 2008

Een bijzondere kerstavond

Voor zingen heb ik helaas weinig tijd nu. Maar om dan niet te zingen op kerstavond......... dat is eigenlijk een stap te ver.
Ons regionale dagblad bracht uitkomst. Er was een viering in een huis voor mensen met lichamelijke en/of verstandelijke beperking. Daar zochten ze gelegenheidszangers voor.
Net iets voor mij.
Samen met 2 zeer goede oude bekenden had ik mij ingeschreven.
Het was een christelijke dienst met een fantastische dominee en nog veel mooier publiek. Een toegewijde bewoner als koster en dirigent. Een andere bewoner die alles verder regelde en erg graag de harp hoorde. Zoveel oprecht enthousiasme, betrokkenheid en genieten.
Volgend jaar ga ik weer! Dank jullie wel, dat ik zo'n mooie avond heb mogen beleven.

Geen opmerkingen: