woensdag 20 februari 2008

Vrij

Het komt niet zo vaak voor dat ik een avond alleen thuis ben. Mijn vriend is bijna altijd thuis. Ik ben wat uithuiziger. Ook ben ik meestal wat later thuis uit het werk.
Maar ..................... vandaag is het zover. Martin is naar zijn oude voetbalclub, die spelen tegen een andere oude voetbalclub. Ik vind het een geweldig plan.
Mijn studie roept, maar tot negen uur mag ik even surfen en schrijven op het net. Heerlijk.
Ik heb hier ook zowaar een reactie gekregen van ene Paul op een van mijn blogs. Ik kwam laatst surfend zijn blog tegen en had daar ook een reactie achter gelaten. Leuk is dat. Je schrijft, maar wilt toch ook ontdekt en gevonden worden. Dat vind ik wel een sport.
Ik ga zo heerlijk een kopje pepermuntthee zetten en aan een werkcursus. Want het examen komt eraan.

Onze stagiair weet niet wat hij heeft! Iedereen bij ons op het werk is zo'n beetje aan het studeren. Dát had hij niet verwacht.

Jelle heeft weer een nieuw nummer op my space. Het is mooi. Prachtig zo'n talentvol jong.

Ik zorg wel dat ik op tijd afrond vanavond. Want niets is leuker dan je lief welkom te heten als hij thuis komt. Zeker bij volle maan.

Geen opmerkingen: