dinsdag 17 november 2009

"Retreat" tweet en ik twitter: KerensavdDouw

Ik zat er al een tijdje over na te denken. Ga ik ook op twitter of niet? Nu hoorde ik van mijn uitgever van http://www.damespraatjes.nl/ zulke enthousiaste dingen erover, dat ik toch ook ben begonnen. Het geeft me nu al plezier!



Sinds midden jaren 90 ben ik al actief op het net, maar ik voelde me zojuist toch even wat digibeet. Dan merk ik ook, dat ik van de generatie ben, dat ik om hulp te vragen liever bel, dan mail of nu twitter. Maar ik ben op Twitter!
Zojuist heb ik zelfs al mensen verwelkomd en mensen gedaggezegd bij twitter, dus het gaat leuk. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken.


Terwijl ik dit schrijf tweeteren mijn grasparkieten Rie en Triet naar de band Retreat vrolijk er op los. Dus als ik er niet uitkom, volg ik hen. :-))


Het is wel fijn om nu even hier mee bezig te zijn, want ik merkte gisteren wel, dat de laatste twee weken na het overlijden van mijn moeder er flink zijn in gehakt. Ondanks dat het niet zo goed meer met haar ging, had niemand verwacht dat het zo snel zou gaan. Jammer voor haar en voor ons.
Maar wat is er dan leuker dan een nieuw communicatie medium te gaan gebruiken om zo nog makkelijker met mijn lezers en lezeressen hier en op http://www.damespraatjes.nl/ contact te kunnen leggen en houden.

Lees me en reageer! Mijn Twitternaam is KerensavdDouw :-))

Geen opmerkingen: