vrijdag 24 oktober 2008

Doelgericht vanuit het gevoel (mijn gevoel)

Ik geniet op dit moment van mijn opleiding NLP Practitioner. Na de geweldige Mello ervaring in Maart van dit jaar levert dit me een prachtige verfijning van mijn plannen op.
Mijn doel wordt steeds duidelijker en helderder. Daardoor ook uitvoerbaarder.
Gewoon meer durven leven vanuit mijn gevoel en hierop (blijven) vertrouwen.
Een van de hulpmiddelen hiervoor is het schrijven aan dit blog. Heb me vandaag daarom voorgenomen om dit 2 keer per week te gaan doen.
Tijdens het helder maken van mijn leerdoel voelde ik ook waarom dit nu een leerdoel is: in de afgelopen jaren was mijn leven zo heftig, dat ik er maar beter even omheen kon leven.
Het is dus dubbel feest dat ik nu weer bij mijn gevoel kan aanhaken!

Geen opmerkingen: