woensdag 31 maart 2010

Mijn voorjaarsschoonmaak is in volle gang!



Het afgelopen jaar was een heel heftig jaar. Als ik eerlijk ben zijn mijn afgelopen jaaaaaren heftig geweest. Op het moment werk ik heerlijk aan rust door te focussen, de juiste keuzes te maken en dingen te verwerken.

De afgelopen verkiezingen heb ik, merk ik heel goed gebruikt om mijn recente politieke ervaringen een juiste plek te geven. Frappant is het wel, dat dit vaak eerst veel activiteiten, durf en er door heen gaan vereist. Maar .............. dan lukt het me ook. Dat weet ik en daardoor heb ik die energie ervoor. Ik zit ook goed in mijn vel, want ik leef gelukkig weer voor een groot deel vanuit mijn vertrouwen op mijn gevoel.

Vanochtend las ik iets in de lokale krant, waardoor ik mij zeer bewust werd van mijn betere emotionele afstand van de politiek. Er stond iets over een buurt in, dat indertijd onder mijn verantwoordelijkheid lag. Dit keer was ik oprecht blij, dat een ander dit op ging lossen. Afstand nemen, los laten en verwerken is zo gek nog niet!

Geen opmerkingen: