zaterdag 21 februari 2009

Geniet van tinteling van voorjaar

De afgelopen weken gingen gepaard met griep en eindeloze verkoudheid, maar daar zit een einde aan.
Ik ben er nog niet helemaal, maar genietend van de vogels in de vroege ochtend en de tinteling in de lucht voel ik dat ik weer sterker word. Fijn!
Eerlijk zijn tegenover jezelf en de tijd nemen voor jezelf werkt.

Lees trouwens met verbazing het boek van Ella Vogelaar. Was er benieuwd naar, maar tot nu toe vind ik het meer het boek van haar man, die dankzij haar een reden had om zijn hobby uit te oefenen. Is niet erg, dat mag. Hij geniet er van, mag ook.

Vind het alleen jammer van het beeld dat ik had van Ella. Ik moet steeds denken aan de kreet die ik als een van mijn eerste steeds gebruikte: "Kan zallef wal!"

2 opmerkingen:

Annette Zomers zei

Heb je blog vandaag voor het eerst gevonden en gelzen. Wat leuk! Ben zelf net ook begonnen. Ik blijf je volgen. OK?

Kerensa van der Douw zei

Dank je wel Annette. Ik heb net ook naar jouw blog gekeken. Leuk dat je begint. Ik ga je volgen! Groet Kerensa