dinsdag 10 juni 2008

Terug

Vanaf 30 maart heb ik veel, heel veel beleefd. Juist daardoor had ik geen tijd om te schrijven. Mogelijk moest alles ook eerst indalen, beklijven en een plek krijgen. Ik heb ook veel herkauwd, nogmaals en nogmaals.
Maar ik ben godzijdank ook gegroeid door alles wat het leven met de laatste 2 maanden heeft laten beleven.

Om te beginnen ben ik 50 geworden! Een pracht leeftijd om van te genieten. Ik zal het feest en alles later beschrijven.

Jelle is geopereerd! En het lijkt gelukt! De tumor is weg! Maar het leverde veel werk en (te veel) contact met Erik.

Ik ben geopereerd aan mijn neus! Ik heb weer lucht, smaak en reuk. Kortom het leven is rijker.

Mijn relatie gaat goed! Zaterdag as. zijn Martin en ik 5 jaar samen.

Ik heb veel gedacht, gevoeld, geleefd, gelachen, gehuild.

En ik ga weer meer schrijven hier. Over gedachten, gevoelens, leven met alles wat er bij hoort.

Ik heb zin an.

Geen opmerkingen: